DEĞİŞİM

, , No Comments

DEĞİŞİM



Değişim kelimesini belki de hayatta çok kez duyuyoruz. Ama nedir bu değişim? Aslında değişim kelimesinin anlamı kişiden kişiye değişir ama çok zor bir şey olduğu gayet açık. Bu konuya kendimden örnek verebilirim. 7. Sınıfın 2. dönemiydi o anki sınıfımda pek başarılı olduğum söylenemezdi. Çok zor dahi olsa sınıf değiştirme kararı aldım. Gideceğim sınıfa kolay alışabilecegimi düşünmemiştim. Ama neredeyse yarım dönemde alıştım. Ortaokulun başında oradaymış gibiydi. Karar vermek kolay olmasa da bana çok iyi geldi.
Bu anlattıklarımı düşünürsek değişim pek de kötü bir şey değil ama iyi de değil. 


Bu değişimler yaşanırken insanın yanında mutlaka biri olması gerek. Benim de o zamanlarda yanımda annem vardı. Bütün olanlara onun sayesinde alışmış olabilirim. Sizce değişim iyi birşey mi? Bence ne iyi ne kötü ilk başlarda çok zor bir şey. Sonralarda yaptığımız değişimden kaynaklanan iyi gelişmeleri fark ederiz. Değişimin ilk zor olduğunu belirtmiştim özellikle bu sene alışmak daha zor. Hem LGS hem de bu yıl yeni sınıflara geçenler de var. Çok zorlandıklarını biliyorum ama güzel günlerin çok güzel olduğunu bilmeleri lazım. Çünkü hayat bize göre hareket etmez. 7 harfli bir kelime bence kimsenin tebessümünü düşürmemeli. Hatta bazı önerilerim bile var.

  • Müzik dinlemek...
  • Hobilerle ilgilenmek. 
  • Heyecan verici film dizi izlemek.
  • Değişime yoğunluk vermemeye çalışmak
  • Derslere daha fazla dikkat etmek
  • En önemlisi alışmaya çalışmak.
  • Hayal kurmayı yoğunlaştırmak.


0 yorum:

Yorum Gönder