Bana göre dostluk?

, , No Comments

HAYATIMIZ

Sizce hayatınız tek size mi ait? Yoksa hayatınızı paylaşıyor musunuz? Benim fikrim eminim ki herkesin hayatında önemli bir birey vardır benim yok diyemem. Ben de hayatımı biri ile paylaşıyorum hemde 7 yıldır ve bundan da çok mutluyum. Hayatta birinin sizin yaşadığınız bir olayda sizden daha çok etkilenmesi çok güzel. Neredeyse herkesin hayatında vardır. Şu an tanımıyor olabiliriz ama önemli bir dönemimizde ya da en mutlu günümüzde karşımıza çıkabilir. Size bir örnekle anlatayım: Sizin hayatınızda önemli bir rol oynayan bir kişiyle küstünüz veya kavga ettiniz ve biri sizin yerinize aglıyor, üzülüyor. Eminim ki insanın içindeki mutluluk hissi ortaya çıkar. Ben buna kısaca dostluk diyorum peki ya sizce dostluk nedir? Bana göre dostluk ağlıycak omuz gibidir dizine yatıcak güvenilir bir yastık, tek güvende hissettiğim yerdir dostluk. Şuna eminim her insanın hayatında kendinden değerli bir eşya, insan, hayvan vardır yok diyenler de sadece bunun farkında değillerdir. Belki fikirlerim karışık gelmiş olabilir sana bir hikayeyle anlatayım.

İlkokul sabahıydı ameliyattan 6 gün önce çıkmış derse girmiştim. Arkadaşım beni bu durumdan dolayı dışlamıstı. O an kendimi hiçbir faydam yok gibi onun hayatında hiç yerim olmadı gibi hissettim. İşte o an o geldi. Sude geldi sanki içimde bir his uyandı sanki o yaşıma kadar onu bekliyormuşum. Sana bir sorum olacak sence sadece insanla mı arkadaş olunur? Bence bir hayvanla, rüyayla bazen de kendini bir kağıtla dost olmuş bir şekilde bulursun. Yine kendimden bir örnekle anlatıyım. Kuşum vardı her şeyimdi şuan bile onu düşündüğümde ağlarım belki de  bu yazıyı yazarken de özlemimden ağlıyorumdur.





0 yorum:

Yorum Gönder